Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 12, 2010
Image Size
731 KB
Resolution
1371×2231
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,384
Favourites
55 (who?)
Comments
38
Downloads
167
×
Older Noah and Rex by dreamer45 Older Noah and Rex by dreamer45
A drawing of Noah and Rex older cuz I freaking can. And yes, Noah outgrew Rex! I like having Noah taller because I'm one of the rare cases of a Noex fan preferring Noah seme, so sue me X3 For Rex's clothes, I changed it from the long sleeved, normal length open red jacket, to a short sleeved, short length zipped up blue jacket with a long sleeved orange and white shirt underneath because it seemed like a nice change and it's still like his old jacket XP I kept Rex's pants because I just freaking love his tight pants! They're so cool! As for Noah, I was kinda stumped for what he should wear, but I finally decided on what you see here. I did a greyscale theme to his clothes because it just seems to fit. Noah's watch is supposed to be on his left wrist, but I put it on his right because I wanted to be able to see it, and it's also inspired by the watch Leigh Anne wears in the Blind Side (the white one, I really like it). The background is yet again a preset gradient, LOL :D Enjoy!

Generator Rex (c) Man of Action
Older Noah and Rex designs and art belongs to me
Add a Comment:
 
:icondragon-of-hearts:
Dragon-of-Hearts Featured By Owner Aug 5, 2013  Student General Artist
Yay! I'm not alone in believing that Noah tops Rex!!!
Reply
:icondreamer45:
dreamer45 Featured By Owner Aug 5, 2013
Lol XD Although my new OTP is Ben/Rex, but Rex still bottoms >;D
Reply
:iconharmonymyhorse:
harmonymyhorse Featured By Owner Aug 26, 2012
NOOOOOOOO! REX NEEDS 2 B TALLER!
Reply
:iconlilith-reaper:
lilith-reaper Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
You like Noah as Seme?! ME TOO! Awesome...anyway.This looks so cool! Rex still looks cute.
I really like your style :3
Reply
:icondreamer45:
dreamer45 Featured By Owner Nov 21, 2011
Heck yeah! High-five! XD

Thanks, and I'm glad you like it! :D
Reply
:iconlilith-reaper:
lilith-reaper Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
I just added you on my DA watch...I'm really sorry. I thought I had added you before. I specially love your spider-man drawings. :3
Reply
:icondreamer45:
dreamer45 Featured By Owner Nov 21, 2011
No need to apologize, it's all good ;D

Glad you like them! I really need to make more of those XD
Reply
:iconlilith-reaper:
lilith-reaper Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
I'm getting addicted to Venom/Spidey again...after I read all the Irony/Spidey fics i could find ;w;
seriously,you're awesome :3
Reply
:icondreamer45:
dreamer45 Featured By Owner Nov 21, 2011
Lol, thanks! :D
Reply
:iconcallmeconfusion:
Callmeconfusion Featured By Owner Oct 3, 2011  Hobbyist
uhhh hello there Rex! XD great job
Reply
Add a Comment: